08

ok, här kommer en sammanfattning av 2008 i form av en lista. enjoy!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, det gör man väl alltid! jag köpte en bil, tex. en saab 900 som jag hatar.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

jag hade nog inte, faktiskt. jag lyckas aldrig hålla dom ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar?
inte nära vänner, nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
ja, världens finaste mormor.

5. Vilka länder besökte du?
england x 4, turkiet, norge x typ 10
  
6. Är det något du saknade 2008 som du vill ha 2009?
hmm, den är svår. 2008 var ett bra år, men mer äventyr skulle jag inte tacka nej till.

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
19 december, då blev jag fri från allt vad arbete heter för ett tag framöver.

8. Vad var din största framgång 2008?
jag bokade äntligen den efterlängtade resan. 
9. Största misstaget?
låt mig tänka.. jag tror jag har klarat mig rätt bra ifrån misstag detta året.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha, det var ju det här med bulan..

11. Bästa köpet?
Resan, helt klart!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, skulle jag tro!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, massor!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Katy Perry- I Kissed A Girl, Kid Rock- Alabamalåten, Rihanna- Disturbia
15. Var du gladare eller ledsnare 2008 än tidigare år?
gladare, utan tvekan! 2008 var ett bra år, med massa skratt!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat.
17. Vad önskar du att  du gjort mindre?
nada
18. Hur tillbringade du nyår?
i hede mer maria och tre flaskor vin.

19. Blev du kär i år?
ja.

20. Favoritprogram på TV?
haha, charterfeber. the hills, givet.
21. Bästa boken du läste?
jag har läst så otroligt många böcker i höst, men denise rudberg sviker aldrig. necessary madness var också väldigt bra.
22. Största musikaliska upptäckten?
låt se.. fall out boy såhär mot slutet av året.
23. Något du önskade dig och fick?
pengar, om vi pratar julafton?
24. Något du önskade dig men inte fick?
njae, tror ikke det.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i haugesund med världens bästa elin!

26. Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
lite mer kärlek kanske.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
min stil? vad var det vi kom fram till? zara blandat med topshop.

28. Vad fick dig att må bra?
elin och maria

29. Vem saknade du?
don juan de marco allra mest.

30. De bästa nya människorna du träffade 2008?
Linn x 2, steve&siv, lone
31. Vilka är dina planer för 2009?
2009 börjar på bästa tänkbara sätt, en 4½månader lång resa med tre ljuvliga damer. framtiden, återstår att se, mest troligt oslo.


Kommentarer
Postat av: bullen

åh vad härligt! fler såna här långa inlägg som kan sysselsätta mig! snart, väldigt väldigt snart, kommer jag få ett liv igen!

2009-01-06 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback