tillägnat bullen

låt mig tänka.
jag kan redogöra för er vad jag har gjort idag. ganska mkt bra faktiskt.
för det första vaknade jag vid tolv, vilket var rekord typ, sen jag kom hem. sen åkte jag uppi stuggu, där maria skulle hämta nå papper, men nej nej. robban hade ju glömt nyckeln i en annan bil som inte står hemma nu. smart, verkligen.
så då gick vi en promenad med hundarna.

sen åkte vi o tog ut pengar, som vi for med till erica, för massagen.
hem igen, kolla på tv. sen for vi på ica o handla mat för robert skulle laga den åt oss. resluterade i räkröra som var yummie yummie.
sen har jag skrivit ut massa viktiga saker, och kopierat pass och flygbiljetter o grejjer. fört över pengar till maria o elin också.

jag har letat mig knäpp efter min ipod sladd, men inte hittat den. o nu kom jag på att jag glömt o leta där elin sa att jag skulle leta, så det ska jag göra sen.

herre jissanes, den här dagen har vart den mest produktiva dagen sen jag kom hem!

närmast på listan står färgning av fransar och bryn. brynen är ok, men fransarna e jobbig, eftersom jag har tvångstankar. jag måste öppna ögonen när färgen är på för att kolla hur lång tid det tar innan det börjar svida. och det gör det ju alltid, efter bara ett par minuter. så för att det ska gå bra måste jag tvätta ur en mascaraborste som jag ser har på färgen med, för då kan jag kolla samtidigt som färgen verkar. smart, ja!

imorrn ska jag ju på banken. jag vet fortfarande inte vilken tid, mamma var inte säker heller, så jag måste kliva upp tidigt imorrn för att ringa och kolla.
jag är lite nervös. jag drömde ju häromnatten att jag inte hade några pengar över huvud taget. så håll tummarna för mig.

hmm, har jag förresten berättat av min reseoutfit är ordnad? med lite hjälp av mary kommer jag se ut som en chic resenär. emma hade visst tänkt resa i mysbyxor, men nej nej, det går inte för sig, sa vi. dom här tjejerna reser med stil, ska ni veta!

har upptäckt en böld på safe's huvud idag. stackarn. hoppas att det inte är nått allvarligt. han har ju verkat lite hängig på sista tiden, och så har han blivit så himla smal (undrar vilken diet han går på??). vi göder iaf upp han, så nu ser han lite bättre ut.

annars är det inte mkt som har hänt idag tror jag. jag hoppas på en lika produktiv dag imorrn, men det lär inte hända med tanke på att jag gjorde det mesta jag ska göra innan jag åker idag. jag ska faktiskt tvätta imorrn, och kanske kanske sy om en klänning. om jag orkar. annars får den stanna hemma. kanske packa färdigt.

ser fram emot fredag också, då dansar blondinbella i lets dance. jag gillar henne, men det verkar folk inte gilla att jag gör? vad är för fel på henne? jag gillar henne iaf.

näe. elin, nu får det räcka, hoppas du är nöjd!!! saknar dig, tullefranseman.
nu, uppdrag ipodsladd. om den ligger där du sa elin, så är du kanske bäst i världen! fast de e du ju redan, men till o med bättre, hur det nu funkar!

Kommentarer
Postat av: bullen

åh, du är underbar snoppan! men var försiktg så du inte får färg i ögonen, det kan väl aldrig vara bra... och stackars emma som inte får resa i mysbyxor! och jag gillar också blondinbella, lite grann iaf. det ska bli kul att se henne i lets dance. och jag ska hålla tummarna för dej när du går på banken, det går säkert bra! och har du hittat ipodsladden? och vad duktig du är som har gått så mycket gjort idag! om du inte har nåt kvar att göra imorgon kan du få komma till lit och göra lite åt mej....

2009-01-08 @ 00:17:16
Postat av: Iller

Jag gillar att du är hemma i Hede. Min knapp för att öppna alla bloggar i flikar får bättre användning när någon iaf panikuppdaterar sin blogg var 10e minut.



P&K!!

2009-01-08 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback