silence

jag är uttråkad. rastlös. menlös. benlös. senlös. kärlekslös. men inte fattig, och inte oförväntansfull.

försöker hitta nånting bra på tv, det är svårt. vad fan är det för fel med dom som bestämmer vad som ska visas på alla kanaler? det är skandal.

nu längtar jag till imorrn. först och främst ska jag sova akkurat hur länge jag vill. sen ska vi städa, och laga middag. och sen, dadadadadada är det postkodmiljonären med sötnöten richard sjöberg, och sen lets dance med allas vår blondinbella. jag är laddad!

idag pratade jag med bullen. hon väljer att avsluta det hela väldigt abrupt med orden "nu räcker det!", med andra ord tycker hon att vi har pratat färdigt och hon vill lägga på.
vi sa de, att det kommer säkert bli som i turkiet- där sa vi inte många ord till varandra under dom två veckorna. haha. vi hade nog pratat om det mesta, och böckerna verkade locka mer. underligt.
fast å andra sidan fick vi fnatt när vi inte hade rast tillsammans i haugesund och hade massor att berätta för varandra, och hur mkt händer på gilde tror ni?

kom förresten på nu att jag inte läste sista "ka skjer", hur fan gick det till?

idag har jag diskat i vad som kändes som en evighet. säkert en timme. ellers så har zappa gått och blivit känsförvirrad, hon hoppar upp o juckar på safe. jag vet inte vad det är hon försöker uppnå?

jag och maria kom på en briljant idé idag. om vi skulle på slut på cash när vi e ute så kan vi ha en liten gatuföreställning. den lyder som följande: emma spelar gitarr, elin sjunger, eventuellt med lite hjälp av emma på dom höga tonerna. maria kan få dansa. och jag, ja vad ska jag få göra? hmm. jag kan ta två pinnar och spela trummor, kanske. sen super vi upp alla pengar. 

maria har förresten fått ett nytt smeknamn - veken! haha, det är för härligt. nu återstår bara emma. vad ska det bli? bullen, snoppan, veken och vad??? vi hittar nog på nått i sinnom tid!

so long.


Kommentarer
Postat av: bullen

haha, vi kommer nog ha maaaassor att prata om, det tror jag och förlåt att jag var lite abrupt där...hur fan kunde vi missa sista kja skjer?! vad tänkte vi med då, vi levde ju för den där lilla tidningen, veckans höjdpunkt vecka efter vecka. kanske kan be lone skicka en till oss. Och jag älskar ideén med gatuföreställning, men eftersom jag sjunger så himla pinsamt dåligt, kan jag inte få visa brösten istället?

2009-01-09 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback