panikångest

idag har jag haft små panikattacker i sån ca 5 timmar. vi har kört till röros fram o tillbaka för att hämta robert. det var snö, det blåset, var mörkt och halt. och jag är smått traumatiserad efter resan hem från haugesund. men jag lever fortfarande, vilket ju är skönt!

annars är jag lite bitter. bullen, jag tror vi kan göra det officiellt- baby får inte längre heta baby. från och med nu heter hon fittan. det passar mycket bättre. vi har blivit lurad, tror jag. nåväl, nu kommer dom nya haugesund- egenskaperna väl till pass. nu ska vi tänka positivt! så, om vi ställer av fittan nu behöver vi inte tänka på henne föränn till sommaren, och då har vi samlat massor med energi, och härligheter, så då kommer fittan kännas som en fis i rymden.
jävla fitta. ursäkta.

ellers. imorrn får jag träffa bulleeeeeen! allah allah!

Kommentarer
Postat av: bullen

haha, jävla fittan! nu struntar vi i henne p.u.n.k.t

2009-01-03 @ 12:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback