nu är det nära

bilen är avställd, huset är städat, godsaker för tågresan är inköpt, nagellacket är på, ryggsäcken är i princip färdigpackad, pengarna är på kontot. check, check, check, check, check, hur många check som helst.

imorrn bär det av, på riktigt. herregud, tänk att dagen äntligen har kommit! hallelulja.

blondinbella var ju lite halvdålig i lets dance, måste jag säga. men det blir säkert bättre, hon var nog lite nervös bara. go blondinbella!

ellers så fixar o donar vi med boende, och andra grejjer. jag gillar inte att planera, det är så kjedelig.

idag vaknade jag tjugo i fyra. det var härligt. nu ska vi ut med vovvarna, sen ska jag kolla igenom ryggsäcken även om jag inte orkar. kanske kanske kanske hittar jag min ipod sladd. ni kan ju alltid hålla tummarna. det gör jag!

so long amigos.
________________

ok, nu är alla räkningar betald, försäkring o allt. jag har kollat igenom ryggsäcken, och nej jag har inte hittat ipodsladden, men min räddare emma har en, så där var det problemet löst!
mina naglar är förstörd efter ompackandet, så jag måste måla dom igen. jaha, vad ska jag göra nu då, i typ fem timmar tills jag går och lägger mig? i wonder, i wonder.

NZ, here we coooooome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback