liggsår

jag kontrar maria och säger liggsår.
igår vaknade jag kvart i tre.
idag var det tänkt att vi skulle kliva upp runt halv tolv, tolv. när klockan ringer tänker jag att jag har ju ändå ingenting särskilt att göra idag, så jag kan lika gärna fortsätta sova. jag klev upp kvart i tre. det är skönt, och jag börjar vända lite på dygnet vilket inte är negativt över huvudtaget, eftersom det ändå måste göras inom en vecka.

nu är det alltså bara fem dagar tills vi åker. jag började packa igår. jag har smått panik. jag msåte hitta en mindre ryggsäck också, annars är jag körd. jag ska leta.

idag ska jag på byn, o handla. det gjorde jag igår med. fan, jag som skulle hålla mig borta från byn. jag började bra iaf, över två veckor utan att visa mig en enda gång, förutom en tur på OK.
annars händer inte mkt. inatt drömde jag om kärlek och pengar.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback