katshing!

ett till inlägg är väl på sin plats, ingen ide att kola av nu, liksom.

maria ligger och vilar, jag skulle också behöva göra det. idag klev vi upp tidigt, dvs kl. 1. puh, det var tungt, och jag såg ut som en svullen säl i ansiktet.. smickrande, ja.

sitter och drömmer mig bort, in i kings of leon- världen. ah, jag är kär. han som sjunger är ju underbar, och vilken röst. sexigt om nått. jag skulle vilja ligga i en säng med honom, och höra han sjunga hela natten.

idag var jag på banken, och det gick bra. pengarna hade inte försvunnit, haha. så nu är jag minsann fit for fight inför resan, och behöver inte ringa mamma o tigga pengar i första taget. allah!
sen gick jag ut med hundarna. alltid lika kul, zappa är en klass för sig. hon sätter sig mitt i vägen, ska galoppera runt i djupsnö, och jaga bilar. hon älskar bilar!

annars vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med.
maria undrade om inte jag skulle packa om en gång, för att se över det jag har med mig, men jag orkar verkligen inte. jag har tänkt igenom det i huvudet miljoner gånger, så det jag bör ha finns med. det viktigaste är väl ändå shorts, bikini o flygbiljetter? och det är check, check, check.

igår färgade jag ju ögonfransar och ögonbryn. oh, jag ser så fresh ut så ni anar inte. iallafall så valde jag en allt för klumpig mascaraborste att ha på färgen med, så det slutar med att jag måste köra på det vanliga sättet trots allt. och hold your horses, det gick ju över förväntan. jag satt alla minuter utan att kolla. haha, helt otroligt.

skriver ju så mkt här nu så jag har ju ingen koll på vad jag skrivit om. annars får ni en påminnelse. jag ju skaffat resedagbok. sofiarevelj kan ni söka på, så hittar ni moi.


och nu är det minsann bara 2 dagar kvar tills vi åker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback