facebook

jag tänker tillbaka till haugesund, då man var datorfri. det är skönt. nu är jag fast i datorträsket igen, och det ska minsann bli skönt att lämna det om ett par dagar.
det är faktiskt inte kul när man loggar in på facebook för 20:de gången den dagen, och det inte har hänt ett piss. man har liksom redan hunnit kolla allt. alla bloggar har man hunnit läsa, och nej, dom är inte uppdaterad igen efter en timme.
så ja, därför tänkte jag att, ok, jag loggar ut från facebook och bloggar istället. så om det är nån som har lika tråkigt liv som jag at the moment, så kan dom iaf läsa min hemskt intressanta blogg som jag uppdaterar mer än vad jag gjort på typ ett halvår.

åh, nu vill jag att alla viktiga saker ska vara färdig. jag vill sitta på tåget till arlanda. jag vill sitta på flyget till london, och sen NZ. jag vill det nu, på en gång. men det är ju faktiskt bara tre dagar kvar.. då sitter jag på det där tåget på väg till arlanda. ah!

oh my, oh my, houston, we have a problem. jag hittar inte min sladd till i- poden. och om jag inte laddar den dör batteriet vilket resulterar i en jääävligt lång tågresa, och en jäääävligt lång flygresa. herregud, jag måste hitta den. nu. jag ska leta.

för jag hade med den hem, det vet jag ju.... men vart är deeeeeeeeeeeeeeeeen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback