döööövle

ahhh, folk är så jävla tråkiga.

nu sitter jag på rörelseverkstaden, väntar på att få massage. maria är där inne nu, undrar om hon är in pain? jag tror det.
idag snöar det lite.

imorrn åker jag till ösd. jag har tre fikor jag ska lyckas pussla in i mitt schema, jag vet inte hur det kommer gå, ärligt talat.
sen får jag träffa elin igen, det var en vecka sen, så det ska bli ljuvligt! och linn, och nisse, och johan. jacob? teo? no idea.

baby- fittan, ursäkta mitt ordval, men det är det rätta, gick inte igenom besiktningen. det gör mig upprörd. jag blev så jävla lurad när jag köpte den där skitbilen, så det är läskigt. varför gör man så? det är fruktansvärt.
så ja, jag vet inte vad som skjer nu. det återstår att se, men en sak är säker, och det är att jag ska fan inte köpa bil inom dom närmsta åren. big nono.

så är jag nervös också. jag vet inte varför, men det är som att det är nått som ska hända. det måste vara för att jag ska få träffa elin imorrn!!!!

adios amigos.


Kommentarer
Postat av: bullen

jag är också upprörd över fittan ( som jag gärna går med på att döpa om henne till). johan vill inte ha na längre heller så vi får snacka om vad vi ska göra åt saken imorgon när vi ses. men vi kan väl komma överens om att inte låta henne förstöra vårt humör särskilt länge!? ( just nu ligger jag här i feber med massa filtar och rinnande ögon, men det ska ha gått över tills imorgon hade jag tänkt) saknar dig fialotta

2009-01-02 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback