check

ok, nu kan vi andas lugnt igen- jag har hittat en liten ryggsäck. det känns skönt. nu har jag snart packat klart också.
nu återstår bara att skriva ut tågbiljett, och kopiera diverse viktiga papper. och att få försäkringen. det är skamligt. försäkringen köpte vi för en vecka och en halv sen, har fortfarande inte fått den. och när man ringer till gubben säger telefonen "personen du försöker nå har semester och går att nå igen den 7:e januari". men vaaaaa! vi åker den 10. hallå i luren. nåväl, den täcker ju inte hajbett, insektsbett eller skador vid bungyjump ändå. fördelen är att vi får skjuts hem om vi dör. och det kan ju vara trevligt, om vi nu skulle dö.

resedagbok har jag lycats anordna också. sofiarevelj kan ni söka, så bör ni hitta mig.

ni ser, det börjar arta sig. nu är det bara ett bankbesök kvar, så är vi nästan i mål.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback